Bordie.nl
Nieuws: Welkom op Bordie.nl
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 20 April, 2024, 07:17:14


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: Loslaten of af en toe bezoeken?  (gelezen 7558 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rvk
Gast
« Gepost op: 13 Februari, 2008, 22:56:27 »

Hallo, ben wanhopig! Heb te maken met vriendin, die zegt geen contact te willen voor onbepaalde tijd, omdat woede naar mij toe moet slijten. Maar ze zit al gedurende paar maanden met mij in een proces van meestal geen contact en even kort beter en dan gelijk weer geen antwoord. Als ik persoonlijk langs ga werkt dit tweede helft gesprek goed, maar dan geeft ze ook aan dat het tijd nodig heeft van weken tot maanden. Maar soms zegt ze ook helemaal geen contact meer.
Krijg twee soorten advies van verschillende deskundigen, dus word wanhopig! De één zegt in meegaan wachten totdat zij contact opneemt en dan niet gelijk weer toehappen. De ander zegt, waaronder een bordie zelf, af en toe toch persoonlijk contact zoeken voor positief signaal. omdat bordies soms tegengestelde dingen zeggen dan wat ze willen, wat kan ik in mijn geval beter doen? Gr. MDW
Gelogd
vlindertje
*
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 6204


En ook nog eens V.I.P.


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 13 Februari, 2008, 22:59:33 »

Hallo Mdw,

Je hebt je net ook geregistreerd en ik begrijp dat je wanhopig bent, maar zoals je in het emailtje gelezen hebt, duurt het even voor een admin je goedkeurd eventueel.
De registratie is ondertussen opgemerkt en er is een email naar je onderweg met verdere inhoud.

Groetjes vlinder
Gelogd

Ik heb zoveel dat ik kwijt moet, en zo weinig wat ik zeggen kan...

Het voelt raar, dat het goed gaat, het maakt me verdrietig, maar we blijven positief. Cheesy

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
mary
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 23 April, 2008, 15:32:11 »

hallo ik ben mary myn ex vriend heeft borderline en ziet my als een onvertroud persoon en wil geen contact met my wat kan ik doen ik hou heel veel van hem maar na een paar maanden of weken stuurt hy me weg ik ben zelf een lief persoon hetblyft maar in myn hoofdt spelen ik wil weer een relatie met hem hoe doe ik dat en hoe krygt hy vertrouwen in my hy vertrouwd byna niemand ik mis hem verschrikkelyk  kunt u my informatie geven met vriendelyke groet mary
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.115 seconden met 92 queries.