Bordie.nl
Nieuws: Wij zijn op zoek naar nieuwe moderators. Lijkt het jouw wat om het team te komen versterken, klik hier
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 28 Maart, 2024, 15:51:15


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: vraag  (gelezen 5748 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
yanina
Gast
« Gepost op: 13 April, 2008, 13:13:14 »

hoi

ik weet zins mijn 21e dat ik borderline heb maar ik heb een vraag mijn arts zei dat ik te helder ben dat ik precies weet wat ik
doe maar dat is ook wel zo maar is het erg of normaal  Huh? en ik loop niet meer ben een arts dat heb ik samen met mijn vriend besloten want die kliniek hou het maar op dat ze langs elkaar hen liepen zeer verwarend maar dat wou ik even weten 
Gelogd
vlindertje
*
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 6204


En ook nog eens V.I.P.


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 13 April, 2008, 13:21:35 »

Hoi Yanina,

Zou je misschien voortaan met punten, komma's en hoofdletters willen gebruiken. Want het maakt het moeilijk om een juiste berichtje te lezen.

Wat ik er nu uithaal:

Je weet zins 21 dat je borderline hebt. Je huisarts zegt dat je heel goed weet wat je doet. En je vraag is of dit normaal is.
Je kan niet niet meer lopen. En je bent een arts, wat je samen met je vriend hebt besloten.
En de kliniek loopt langs elkaar heen.

Dit is hoe ik je bericht lees. Undecided

Om antwoord op je vraag te geven. Mensen met borderline zijn echt niet dom. Als ik naar mezelf bijvoorbeeld kijk, kan ik heel goed verwoorden hoe en wat er met mij is. Hierdoor dachten hulpverleners dat ik het allemaal prima wist en daardoor al erg vooruit was gegaan, terwijl ik eigenlijk nog aan de afgrond stond.
Heb dan ook heel erg moeten knokken dat er ook eens echt naar mij geluisterd werd.
Het is voor jezelf vechten om gehoord te worden. Spreek ook uit dat je weet het goed kan verwoorden, maar dat daarachter veel meer zit en dat je daar niet mee om kan gaan en dat wil leren uiten.

Weet niet of je ook het verhaal zo vertelde alsof het niet over jezelf gaat, daarmee sluit je namelijk een gevoel uit, zodat het overkomt alsof je zeer sterk bent en weet wat je wilt, maar wat daarachter zit is net een kind.

Is dit waar je tegenaan loopt?

liefs vlinder
Gelogd

Ik heb zoveel dat ik kwijt moet, en zo weinig wat ik zeggen kan...

Het voelt raar, dat het goed gaat, het maakt me verdrietig, maar we blijven positief. Cheesy

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.122 seconden met 72 queries.