Bordie.nl
Nieuws: Op bordie.nl respecteren, accepteren en nemen we elkaar zoals we zijn.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 20 April, 2024, 12:58:38


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: wel of geen borderline wie kan het vertellen  (gelezen 8457 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rob
Gast
« Gepost op: 01 Juni, 2008, 14:51:16 »

sinds dec. 2007 heb ik mn relatie beeindigd omdat in een borderline vriendin had  volgens mij, maar weet niet zeker;

punt 1 haat liefde 1 mm bij elkaar vandaag kon zo omslaan van liefde naar haat , maar ook andersom , denk aan goedmaaksex !

punt 2 humeur constant wisselend , van vrolijk  naar depressief , veliefd, ruzie , enz. totaal  niet te peilen.

punt 3 als het weer eens "uit " was , zei maakte het altijd ""uit "
dan was ze vol overtuigd dat het echt uit was , maar altijd na max 4 / 7 dgn. stond ze weer snikkend voor me deur , of ik het weer met haar wilde proberen, en wist zij het zeker dat ze van me hield.
(verlatingsangst ?)

punt 4 als het "uit" was stond ze dezelfde avond nog op 3 datingssite's , kon absoluut niet alleen zijn, zocht direct weer de aandacht op , maar verder dan beetje emailen kwam het nooit

punt 5 ze sloeg me regelmatig, ik zei iets verkeerds, haar humeur sloeg in 1 sec. om van vrolijk naar agresief en kreeg klap in me gezicht.  dit stond in geen enkele verhouding tot wat ik zei.

punt 6  alle beslisingen die ze neemt doet ze op haar gevoel /emoties
gebruikt nooit heldere testrapporten of kieskeurig bijv. ze vertrouwd iedreen op zn lieve ogen en mooie praatjes, weet niet of dit er wat me te maken heft maar vond dit wel heel opvallend

zij is ca 40 , 2 kids en ben er 12 jr mee omgegaan, ik ben in feite haar tegenpool, rustig berekenend , en neem beslissingen nooit op basis van emotie maar lees alles rustig door en orienteer me breed op internet voor ik iets koop.


okay heeft ze nu borderline of niet Huh?
en wat moet er nog meer bij om het wel te hebben want misschien ben ik iets vergeten.  5 reactie's terug ca staat ook een verhaal van mij in dit gastenbok.

graag reactie van iemand die er meer verstand van heeft als ik.
Gelogd
Maite
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 700


bordie


« Antwoord #1 Gepost op: 01 Juni, 2008, 15:03:12 »

Ik vind het moeilijk te zeggen. Het kan natuurlijk dat jij haar extreem vindt omdat jij juist heel anders bent. Misschien vindt ze jou ook wel extreem. Dat stelt jullie geduld wel op de proef. Wat ik wel opvallend vond is dat ze je vaak slaat. Laten we dat in ieder geval niet normaal noemen.
Gelogd

As long as it's goodbye and knowing this is it, I have a little something to admit. It was nice fighting you, nice hating you, nice knowing I was aggravating you. Amazing but true, it was nice.
From now on I'll have no one to ruin my day.
angel666
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 7135


Just Married!!


« Antwoord #2 Gepost op: 07 Juni, 2008, 08:00:26 »

Niemand hier kan jou antwoord geven op die vraag.
Alleen een grondig psychologisch onderzoek kan uitwijzen of je ex borderline heeft of niet.

Sommige dingen komen voor bij borderline en sommige dingen weer niet.
Hier is bijvoorbeeld mijn man de impuls koper en ik de lange zoeker die kieskeurig gebruikt Wink

Maar mag ik vragen waarom je zo perse wilt weten of je ex borderline heeft of niet?

Angel
Gelogd

Some days I feel broke inside but I won't admit
There's just too much that time can not erase
I'm so sick of speaking words that no one understands

Rust zacht lieve Damiën....
rob
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 08 Juni, 2008, 13:38:46 »

hi angel,

waarom wil ik weten of ze borderline heeft dus.

kijk in het begin dacht ik als ik nu de oozaak weet van haar vreemde gedrag kan ze miscchien bij de juiste diagnose in behandeling gaan, en als het te "repareren "   zou zijn zouden we misschien de relatie weer een vervolg kunnen geven,

maar inmiddels ben ik nu 6 mnd . single en zo slecht als het in het begin beviel , zo goed gaat het nu eigenlijk bevallen.

lekker ieder weekend feest, al 3x op vakantie geweest, snel groeiend aantal vrienden en vriendinnen, noem maar op.

dus eigenlijk is het alleen maar om het " een plek " tegeven ,
mijn grootste vraag van; ik hoor 4 mnd. lang "je moet het huis uit"
en boek ik vakantie en huur ik huis, wil ze opeens dat ik weer terug kom!!  en niet zo'n beetje ook.  volgens mij moet je vrouw zijn om zulk gedrag te snappen.

groet , een simpel rechtlijnig denkende man.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.103 seconden met 110 queries.