Bordie.nl
Nieuws: Wij zijn op zoek naar nieuwe moderators. Lijkt het jouw wat om het team te komen versterken, klik hier
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 19 April, 2024, 23:23:16


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: help ik word gek  (gelezen 7617 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ellen
Gast
« Gepost op: 08 Juni, 2008, 16:47:20 »

dag lieve mensen hier.

ik ben sinds vorige week bij mijn partner weg na 4 jaar.
dit komt omdat ik heel erg vermoed dat ik een bordeliner ben.
ben naar de huisarts geweest en die heeft mij rustgevende pillen gegeven.
heb maandag een afspraak bij de ggz.
hoe kom ik deze week door ? ik heb geen idee.
woon nu weer bij mijn ouders maar die hebben op gesprekslevel niet veel te bieden.
echt veel diepgang zit er niet in dus kan er niet over praten.
word knettergek vanmezelf en kan mezelf niet meer vertrouwen.
heb zoveel vragen maar moet nog zo lang op antwoorden wachten.
is er ook iemand die weet hoelang het allemaal gaat duuren voordat je komt te weten of je bordeline hebt en als je dat dan weet hoe gaat dat dan verder.

groetjes een eenzaam, bang en verdrietig meisje van 24
Gelogd
vlindertje
*
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 6204


En ook nog eens V.I.P.


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 08 Juni, 2008, 17:09:04 »

Hoi Ellen,

Om de diagnose borderline te kunnen laten vaststellen, heb je een doorverwijzing naar een psychiater nodig. Deze gaat dan testen afnemen, waar dan eventueel een diagnose uit kan komen.
Hoelang hierover heen gaat, wisselt per persoon en per instelling. Je zult in vele gevallen te maken gaan krijgen met wachttijden, want je bent niet de enige die hulp vraagt.
Het wachten kan slopend zijn, waar weinig iets aan te doen is.

Je zegt maandag een gesprek te hebben bij ggz, maar dat is morgen als je het mij vraagt of gaat het om de maandag erop? Probeer tot die tijd wat dingen te doen die je wat kunnen ontspannen. Weet niet of je hobbys hebt? Maar het kunnen ook simpele dingen zijn, zoals schoonmaken, doelloos tv kijken, muziek luisteren, internetten, spelletje doen etc etc.

Probeer ook jezelf niet helemaal gek te praten, dat je borderline heb. Als ik continue zeg ik heb hoofdpijn, dan heb ik idd hoofdpijn. Pas op met jezelf een diagnose te geven, straks komt er een hele andere diagnose uit of helemaal geen diagnose. Dan is het moeilijk om jezelf daar weer van te overtuigen.

Kijk eens op het forum wat voor bezoekers zichtbaar is. Daar is wel het 1 en ander aan informatie te lezen. En verder sterkte en succes.

Liefs vlindertje
Gelogd

Ik heb zoveel dat ik kwijt moet, en zo weinig wat ik zeggen kan...

Het voelt raar, dat het goed gaat, het maakt me verdrietig, maar we blijven positief. Cheesy

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
ellen
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 09 Juni, 2008, 11:17:50 »

bedankt voor je reactie vlinder

het is idd volgende week.
ik heb ook alleen maar een vermoeden dat ik een bordeliner ben maar het kan ook wat anders zijn ( dat het niet klopt dat weet ik zeker)
heb geprobeerd om lid te worden van deze site maar mijn aanvraag is afgwezen en snap eigenlijk niet zo goed waarom.

groetjes ellen
Gelogd
vlindertje
*
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 6204


En ook nog eens V.I.P.


WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 09 Juni, 2008, 11:27:03 »

bedankt voor je reactie vlinder

het is idd volgende week.
ik heb ook alleen maar een vermoeden dat ik een bordeliner ben maar het kan ook wat anders zijn ( dat het niet klopt dat weet ik zeker)
heb geprobeerd om lid te worden van deze site maar mijn aanvraag is afgwezen en snap eigenlijk niet zo goed waarom.

groetjes ellen

Het klopt idd dat je bent afgewezen, zal je een email sturen voor nadere uitleg Cheesy

groetjes vlindertje
Gelogd

Ik heb zoveel dat ik kwijt moet, en zo weinig wat ik zeggen kan...

Het voelt raar, dat het goed gaat, het maakt me verdrietig, maar we blijven positief. Cheesy

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.095 seconden met 87 queries.