Bordie.nl
Nieuws: Gebruikersovereenkomst herzien op 19-09-2009 m.b.t. de registratie.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 29 Maart, 2024, 05:55:35


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: Ik zit met mijn handen in het haar...  (gelezen 6069 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Pauline
Gast
« Gepost op: 09 Juni, 2008, 15:09:02 »

 Hallo allemaal,

Ik ben een jonge vrouw van 28, heb 2 kids en ben getrouwd. Heb al heel veel gehad de afgelopen twee jaren, paar keer flink depressief geweest, maar na een tijdje lijkt het beter te gaan, dan weer stoppen met medicijnen, en weer zelf proberen verder te gaan op eigen voet. En dat gaat altijd wel goed, maar na verloop van tijd, herken ik mezelf ineens weer niet. Ga onwijs veel dingen kopen in paar dagen tijd, kan heel erg onredelijk zijn tegen me man en of me kindjes, kan ook heel snel boos worden dan ineens uit het niets. Ben heeeel erg impulsief, vertouw niemand en vraag me man wel 1000 keer per maand waarom hij toch in hemelsnaam nog bij me is, want hij verdient toch beter dan mij in mijn ogen dan.
Ik weet nu eigenlijk wel dat er wel iets meer aan de hand is dan een depressie....maar ik weet niet goed hoe ik nu verder moet. Kan iemand me tips of raadt geven. Ik wil, ondanks alles, toch een goeie en lieve moeder blijven voor me kindjes en ook voor me man, want dit verdient hij niet!!

Groetjes Pauline
Gelogd
vlindertje
*
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 6204


En ook nog eens V.I.P.


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 09 Juni, 2008, 15:28:50 »

Hallo Pauline,

Probeer jezelf geen diagnose aan te praten, zolang een psychiater niets heeft vastgesteld. Iedereen herkent wel wat in borderline, maar dat wil niet zeggen dat ze die diagnose hebben.

Je geeft aan dat je zelf denkt dat er meer aan de hand is en niet goed weet hoe verder. Wat je zou kunnen doen is naar de huisarts gaan en over je twijfels vertellen.
Je huisarts kan je dan doorverwijzen naar een psychiater om testen te laten doen. Vanuit die testen kunnen dan eventuele diagnoses rollen. Zodra er een diagnose gesteld is, ga je gezamelijk verder kijken wat jij nodig hebt. Smiley
Wanneer je geen goede band hebt met je huisarts, kun je ook altijd direct naar de ggz om daar informatie in te winnen wat ze voor je kunnen betekenen.

Hoop dat je hier wat aan hebt en heb je vragen stel ze gerust Cheesy

Sterkte en succes,

vlindertje
Gelogd

Ik heb zoveel dat ik kwijt moet, en zo weinig wat ik zeggen kan...

Het voelt raar, dat het goed gaat, het maakt me verdrietig, maar we blijven positief. Cheesy

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.113 seconden met 92 queries.