Bordie.nl
Nieuws: Kijk eens in de uitgebreide help van dit forum, hoe alles werkt
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 19 April, 2024, 22:46:40


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: Ik ben bang dat ik het ook heb !? ???  (gelezen 7126 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sponsje
Gast
« Gepost op: 29 Juni, 2008, 17:20:13 »

hoi

Ik ben bang dat ik ook borderline heb en ben al verschillende malen opgenomen geweest op de PAAZ , maar dit heeft niet geholpen en ik ben daar weggelopen  Huh?
Ik ben een man van 42 jaar en heb 2 kinderen uit mijn vorige huwelijk
Ik loop eigenlijk al jaren rond met de gevoelens zoals ze genoemd worden bij de symptonen  Sad
Ik blijk raar te reageren en voel me overal te veel ik heb verschrikkelijke angst om mijn relatie te verliezen maar ben bang dat dit al gebeurd is  Sad
Ik weet me gewoon geen raad en raak steeds in paniek ik ben bang om alleen achter te blijven.
Ik heb twee kinderen dochter van 17 en zoontje van 12 ik heb ook het gevoel dat ik ze zwaar tekort doe, ook financieel gaat het zeer slecht met mij en ik heb eigenlijk nergens meer zin in of als ik iets uberhaupt zou willen kan ik het finacieel niet volbrengen.
Ik heb het gevoel dat niemand mij begrijpt of zou dit andersom zijn ?? ik snap er helemaal niets meer van en een gesprek voeren kan ik ook al niet meer normaal want ik flap er dingen uit die totaal met het onderwerp niets meer te maken hebbeb en ik vergeet soms gewoon waar het gesprek over gaat , ik voel me zwaar knudde (klote) en hou het zo niet lang meer vol, ik loop wel minstens 5 keer per dag met de gedachte er een eind aan te maken maar tot nu toe heb ik dat nog niet gedurft.
Ik werd onderlaatst doorverwezen naar PSYQ in eindhoven maar daar bleken ze niets voor mij te kunnen betekenen en hebben mij nu weer verwezen naar de GGZ en ik zit nog te wachten tot die mij eindelijk iets laten weten wat er nu moet gebeuren want ik hou dit niet lang meer vol.
Ik krijg ook allerlij lichamelijke klachten (spierpijn/stijfheid) en het lijkt soms wel of ik sexueel gefrustreerd ben want ik kijk ontzettend veel naar sex op het internet .
dit is allemaal geconstateerd door mijn (ex)partner maar ik heb er zelf helemaal geen notie van  Cry
Ik heb het gevoel dat ik gewoon psychisch gestoord ben en beter maar uit de buurt van iedereen kan blijven maar tegelijkertijd ben ik zo bang dat ik mijn partner kwijt raak (als dat al niet zo is Huh?)
Het is een gigantische rommel en tegelijkertijd leegte in mijn hoofd en ik weet niet meer hoe ik moet reageren op de meeste situaties en kan gesprekken niet echt goed meer volgen.

grtz,
Een gigantische kneus Sad
Gelogd
moos6
****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 435


buig als het riet, buig maar breek niet!!


« Antwoord #1 Gepost op: 30 Juni, 2008, 15:07:10 »

Hoi, Sponsje.
Allereerst ben je geen kneus maar ziek en daar kun jij niets aan doen!!! Shocked
Hebben ze nog geen testen of onderzoek gedaan naar je klachten?
Misschien is het een idee je aan te melden op dit forum, hier zul je veel begrip,steun en troost ervaren, dat is mijn ervaring. ja ja
Ook veel nuttige tips zullen je aangereikt worden waar je wellicht wat mee kan Tongue
Met mij gaat het stukken beter sinds ik op dit lotgenotenforum zit ja ja
Helaas kan ik je geen diagnose geven alleen het advies om je aan te melden...
Je zult er echt veel aan hebben denk ik.....
Ik en alle anderen zitten met dezelfde problemen, niet precies dezelfde maar elke bordie heeft andere (heftige,minder heftige) symptomen...
Je staat hier niet alleen!! doei
ook ik heb een zoon v 17 en die is nooit afgepakt hoor, en kan ook erg depri zijn en "raar" doen...
Ik hoop dat je er wat mee doet/kan.
IEG..veel liefs en sterkte knuffel
Gelogd

Laat gaan, laat ze gaan al die mensen die jou pijn hebben gedaan.....
Eens komen ze erachter wat ze jou hebben aangedaan.
Maite
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 700


bordie


« Antwoord #2 Gepost op: 02 Juli, 2008, 14:43:55 »

Zeg, je laat je wel wat aanpraten door je ex! Exen hebben een nogal gekleurd beeld. Maar als je je zo slecht voelt zou ik toch maar wel hulp zoeken.
Gelogd

As long as it's goodbye and knowing this is it, I have a little something to admit. It was nice fighting you, nice hating you, nice knowing I was aggravating you. Amazing but true, it was nice.
From now on I'll have no one to ruin my day.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.106 seconden met 98 queries.