Bordie.nl
Nieuws: Kijk eens in de uitgebreide help van dit forum, hoe alles werkt
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 28 Maart, 2024, 09:55:27


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: Ook ik heb borderline  (gelezen 27301 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Danielle
Gast
« Gepost op: 27 Oktober, 2008, 17:04:27 »

Er moet me toch even iets van het hart.
Bij borderline denken mensen gelijk aan labiele in zich zelf snijdende mafkezen.

Dat is dus niet zo. Je kunt ook borderline hebben en toch goed kunnen functioneren.

Ik heb borderline en schaam me er niet voor!

Het enige dat ik wil zeggen NIET ELKE BORDERLINER IS HETZELFDE, SCHEER ONS DUS NIET OVER EEN KAM!
Gelogd
rob
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 05 November, 2008, 17:21:18 »

hi danielle,

leuk dat je zo spontaan toegeeft borderline te hebben.
ik ben 12 jr. met een borderliner omgegaan en vaak met heel veel lol.
we deden de gekste dingen, en waren "dikke maten"
maar owee als de herfst kwam en de blaadjes gingen vallen
borderliners zijn als ze niet in een dip zijn de leukste mensen om mee om te gaan !
alleen heb ik medelijden met je vriendjes die met jouw in de relatie door berg en dal heen moeten met je, en ik kan het weten.
haat/liefde  kan niet met en kan niet zonder je toestanden, het huis uit gezet worden en als je een dag weg bent dat je weer terug moet komen omdat ze nu zeker weet dat je de ware bent enzo pffffff.

als ik er aan terug denk word ik nog moe, vechtrelatie noemen ze zoiets ook wel

maar als je in ieder geval weet dat je het hebt en duft toe te geven dan ben je al een heel eind denk ik.

ik wens je veel succes in de strijd tegen borderline toe

gr. rob



Gelogd
nancy
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 17 December, 2008, 23:27:24 »

ik ben nancy en ik woon in friesland ik woon sinds april dit jaar in friesland ik woonde bij me ouders in zuidholland (hillegom) maar door omstandigheden kon ik daar niet blijven woonen dus ik ben bij mijn vriend gaan woonen, als ik dat voor al nu moeilijk en mijn  gedachten gaan dan ook deze piriode achter uit vindt ik wel erg jammer ik ga dan extra onder de zonnebank maar het helpt niet,

ik wil graag willen praten met mensen die er ook zo moeilijk heb al mij ik wil het graag delen met andere

-edit-



alvast bedankt mischien is dit wel iets goeds voor mij

groetjes Nancy


Modbreakmailadres verwijderd, zie de algemene voorwaarde
« Laatste verandering: 18 December, 2008, 10:03:34 door Goofy » Gelogd
tosca
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 27 Februari, 2009, 11:04:18 »

Hoi Danielle,

Hartstikke goed van je dat je er zo over denkt!
Er zijn ontzettend veel gradaties borderline. De een kan prima functioneren in de maatschappij en de ander moet helaas opgenomen worden.
En alles hier tussen in natuurlijk.

Daarnaast kan ik  me aan de ene kant de reactie van Rob wel voorstellen.
Je hebt natuurlijk een hele nare relatie achter de rug met een borderliner waar het allemaal misschien wat ernstiger bij aan toe ging.
Dat kan je ook niet zomaar vergeten.
Maar begrijp wel dat niet iedere borderliner het zelfde is. En dat met een groot deel wel gewoon een relatie valt te hebben.
Niet alle realties met borderliners vallen onder het kopje vechtrelaties.
Ik hoop dat je zo toch een beetje positiever tegen personen met borderline aan kunt kijken.

Groetjes
Gelogd
keni
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 19 Maart, 2009, 15:13:16 »

ik ben 29 en weet sinds 2 jaar dat ik borderline heb. ik heb de VERs training gedaan en hier erg veel aangehad. Nog steeds kan ik geen normale baan behouden maar vrijwilligers werk gaat goed.
ik dacht dat ik de zoveelste depressie had en toen kreeg ik de horen dat ik bps heb.
ik heb niet de meest ernstige gradatie.
heb nu 4 jaar een stabiele relatie en heb veel therapieen gevolgd zodat ik een mama kan worden. ben nu ook 2 maanden zwanger van ons 1e kleine hummeltje.

Heb veel verslavingen moeten overwinnen...maar moet zeggen dat ik ondanks de borderline erg trots opmezelf ben.
ik blow niet meer, rook niet meer. drink niet meer. snuif niet meer en slik niet meer...en nog belangrijker...ik geniet van de bloemetjes die bloeien en de vogeltjes die fluiten.
Gelogd
Wik
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 13 Juli, 2009, 08:25:27 »

Hey Danielle, Super dat je er zo voor uit durf te komen!
Inderdaad zijn er, net wat Tosca al zegt, verschillende mogelijkheden.
Ikzelf heb ook borderline, iets dat ik nu eigenlijk pas een plek ga geven door voor mezef te kiezen.
Heb me zelf maanden lang weggecijferd voor het geluk van een ander, maar wil nu me eigen geluk weer gaan zoeken!
Ik ga daardoor wel een moeilijke stap zetten, maar weet dat het goed komt!

Keni, wat geweldig dat je weer genieten kunt!
zo fijn om te lezen!
Hoop dat alles goed gaat met je zwangerschap,  en jullie straks heerlijk van jullie hummeltje kunnen gaan genieten!

Groetjes,
Wik

Gelogd
hildesnelting
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 28 Augustus, 2009, 12:23:59 »

wie kan mij uitleggen wat de VERS-therapie is.
ik ben bezig met het het vinden van de juiste therapie ivm BSP die ik heb
groet Hilde
Gelogd
linda kinds-van dijke.
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 14 September, 2009, 13:06:51 »

ook ik heb borderline en de vers-training is 1 training waarmee je leert omgaan hoe je je gevoelens+handelen moet plaatsen.hoe je moet handelen in sommige situatie.je leert anders te denken.is 1 goede therapie.
Gelogd
Maite
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 700


bordie


« Antwoord #8 Gepost op: 19 September, 2009, 16:53:02 »

Hee! Ik ben ook een labiele snijdende mafkees! En zelfs ik functioneer tot nu toe.
Gelogd

As long as it's goodbye and knowing this is it, I have a little something to admit. It was nice fighting you, nice hating you, nice knowing I was aggravating you. Amazing but true, it was nice.
From now on I'll have no one to ruin my day.
naomi
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 04 November, 2009, 20:29:53 »

ik ben naomi en 16 jaar ik heb al sinds me 3de bordeline ik ben in therapie geluklkig is het stukken minder van te voren gebruikte ik drugs ik sneed mezelf nu gebruik ik niet meer af en toe snijd ikmezelf wel ik ga nu voor 6 weken ff weg zodat ik op rust kan komen en met me bordeline om kan gaan mensen die iet weten wat bordeline is moeten ook niks slecht zeggen nem anders een kijkje in ons leven!!!! het is niet gemakkelijk Shocked


heel veel sterkste iedereen Naomi Smiley
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.221 seconden met 268 queries.