Bordie.nl
Nieuws: klik ook eens op de google ads op www.bordie.nl
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 29 Maart, 2024, 10:00:32


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: Vriend  (gelezen 4598 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Melanie
Gast
« Gepost op: 25 November, 2008, 07:58:42 »

Beste mensen,

Ik heb "een" vriend. En kon altijd heel goed met hem overweg we waren echt maatjes... Totdat we beide vrijgezel waren.. En er meer bij kwam. We voelen ons echt super goed als we bij elkaar zijn. Maar hij heeft borderline, en zit ook dagelijks in therapie ervoor.
Nu is het geval dat hij mij telkens naar zich toe trekt. Maar net zo hard weer terug duwd.
De ene keer hebben we het dus super leuk samen en de dag erna moeten we weer afstand nemen.. Dan gaat er  weer een tijdje overheen en komt hij er weer mee dat hij mij mist.
Ook zegt hij dingen zoals  dat vrienden/family vinden dat we goed bij elkaar zouden passen. En zo.
De ene keer zijn we dus samen in de "hemel" en zijn we net een stelletje. Hand in hand lopen en dergelijke en de andere keer in een diepe dal.. Geen tussenweg... Maar toch blijf ik om hem geven..
Hij blijft ook zeggen dat hij helemaal geen relatie e.d meer wil.
Ik zeg er verder ok maar niets meer op. En reageer niet echt meer op wat hij zegt. Aangezien het een dag erna weer anders is.

Wil een borderliner juist een bevestiging.. En moet het van mijn kant komen.. of tsja ik weet het niet meer.. Zelfs gewone vrienden zoals het altijd was kan niet. Aangezien er toch gevoelens komen als we samen zijn...

Nou ik hoor graag van jullie....
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.076 seconden met 41 queries.