Bordie.nl
Nieuws: Kijk eens in de uitgebreide help van dit forum, hoe alles werkt
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 28 Maart, 2024, 22:46:10


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: moet ik blijven wachten? op ??????  (gelezen 7061 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
wijnand
Gast
« Gepost op: 02 December, 2008, 18:00:33 »

ik heb?had een vriendin,tja ze zeggen bordeline.ik heb nooit geweten wat het is,en nog eigenlijk niet.
Ik begrijp er gewoon helemaal niets meer van soms,ik probeer zoveel mogelijk begrip op te brengen.
Maar iedere keer wordt de liefde haat ofzo en loopt ze weg.
Begint een nieuwe relatie die meestal kort duren,en staat dan weer bij mij voor de deur.
Het blijft zich maar herhalen,ik geef echt om haar,
maar ik begin ook steeds meer te beseffen dat er bijna niet mee te leven is.
als ze nu terug komt ,en dat gebeurt gewoon,is dat de 4e keer.
alle dingen die gebeuren wijzen op bordeline,en heb haar er al eens over aangesproken,
maar dan word ze kwaad en zegt dat ik zelf ziek in mijn kop ben.
Tja wat moet ik met haar?ik kan niet zonder haar.
Maar als ze er niet is zijn er dingen die ik echt niet mis zoals haar toch behoorlijke heftige reacties en uitingen.ze kan zo lief zijn maar.........................
HELP
Gelogd
desenindra
*
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1136



« Antwoord #1 Gepost op: 10 December, 2008, 16:48:01 »

sorry voor de late reactie maar ja het is de drukste maand van het jaar..

ik begrijp uit je verhaal dat je vriendin geen officiele diagnose borderline heeft en er eigenlijk ook niets van wil weten/horen .blijf niet pushen dat werkt alleen maar averechts en keert ze zich nog meer van je af.

je schrijft dat het steeds uit gaat en dat ze altijd terug komt  jij bent diegene die haar altijd terug neemt en jij maakt de keuze om dat te doen..

je zal haar moeten accepteren zoals ze is zonder daarbij je eigen grensen over te gaan en die zal je duidelijk moet zeggen tegen haar bijv ik noem maar wat hoor als je nu weer weg gaat ipv uit te praten of er samen uit te komen is dat de grens de laatste keer dat ik jou terug neem..
want nu weet ze gewoon dat jij haar altijd terug neemt wat er ook gebeurt en met hoeveel ze ook een korte relatie aangaat.. ze zal moeten weten wat jouw grenzen zijn en als ik zo je verhaal hoor en lees dan ben je daar niet echt consecent in.

je vraagt om hulp maar de enige die een beslissing kan nemen over deze relatie ben jij tuurlijk mag je hier je vragen en verhalen neer zetten maar de beslissing ligt bij jou ik/wij kunnen je niet vertellen wat je moet doen je zult zelf je weg er in moeten vinden..

sterkte en laat je even horen hoe het gaat?

knuff desenindra
Gelogd

Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid Drukte
Willem
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 11 December, 2008, 21:03:02 »

Wijnand,

Zou ik contact met jouw mogen opnemen. Ik zit namelijk in precies dezelfde situatie.

Gr,
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.137 seconden met 95 queries.