Bordie.nl
Nieuws: Wij zijn op zoek naar nieuwe moderators. Lijkt het jouw wat om het team te komen versterken, klik hier
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 19 April, 2024, 19:21:42


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: nieuwe vriendin van m'n ex  (gelezen 10314 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Denies
Gast
« Gepost op: 15 December, 2008, 17:27:34 »

Hoi,
ik zit hier mee en ik moet het kwijt. Het heeft met borderline te maken maar ik weet niet of ik hier echt aan 't juiste adres ben zeg maar met mijn vraag.

Ik heb een relatie gehad met een meisje, met borderline. Ik ben zelf lesbisch en zij is bi.
Sinds kort heeft zij met een meisje die ik ken. Zij weet waarschijnlijk niet dat ze borderline heeft, wat borderline inhoud, dat ze bi is ( ze zegt tegen meisjes dat ze lesbisch is, meestal willen lesbische meiden niet met een bi meisje)
Het is er eerste meisje waarmee ze heeft sinds ze met mij heeft gehad. Daartussen had ze een stel jongens maar dat liet me koud. Alleen nu heb ik zo'n drang om dat meisje te waarschuwen of in ieder geval te informeren. Ik heb veel pijn geleden en veel ellende gehad door mijn relatie met mijn ex, ook nog een tijd na de relatie. Ik gun het 't meisje niet dat nu met haar heeft. Ik wil in ieder geval dat ze weet waar ze mee om gaat en dat ze weet hoe ze ermee om moet gaan. Dat 't misschien toch nog een goeie relatie wordt.

Ik doe dit niet uit jaloerzie ofzo, dat ik ze uit mekaar wil hebben. Ik weet alleen bijna zeker de toekomst van dat meisje. Mijn ex heeft al 1000 relaties gehad en ze duurde nooit later dan 4 a 5 maanden. En elke keer maakt mijn ex 't uit.

Moet ik iets zeggen tegen dat meisje over mijn ex? Of is er een handige manier om iets te vertellen? Of moet ik gewoon mijn mond houden en toe zien hoe dit meisje waarschijnlijk dezelfde ellende mee gaat maken als ik heb gehad......
Gelogd
Goofy
*
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3228


kwam, zag, en logde in..


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 30 December, 2008, 20:54:25 »

Hoi Denies,

Het is aan jou of je het wil vertellen of niet. Maar denk je dat het effect zou hebben?

Ikzelf zou zoeits hebben de jalourse ex (ook al is dat je bedoeling niet) en zeker als ikzelf die problemen die jij benoemd nog niet bent tegengekomen.

Zelf zou ik de keuze maken om niets te vertellen en het haar zelf te laten ervaren, en las je dan hoort dat ze het ervaren heeft je dan pas in de strijd te werpen en haar tips te geven hoe ze bepaalde dingen aan zou kunnen pakken, bijvoorbeeld het vinden van informatie.

Groetjes Goofy
Gelogd

Het voordeel van hoogtevrees, is dat je net zoveel spanning en vertier haalt uit een keukentrapje, als anderen uit een hele dag Six Flags.
Loesje
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 03 Januari, 2009, 15:27:26 »

Hoi,
Ikzelf zou niets zeggen. Eenmaal een stempel als borderliner, altijd een stempel. En wie weet gaat dit meisje er wel heel goed mee om. Als ze het al weet en daardoor gauw een vooroordeel kan scheppen, wordt de relatie er niet makkelijker op en dan wordt jij er op aangekeken, terwijl je het met de beste bedoelingen zou zeggen.
Ikzelf heb borderline en heb dit zelf aan mijn vriend vertelt. Zou het ook niet op prijs stellen als een ex van mij dit ondertussen al had gedaan.
Succes met je beslissing.
Gelogd
desenindra
*
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1136



« Antwoord #3 Gepost op: 03 Januari, 2009, 15:44:24 »

hallo,

helemaal met loesje eens zou het ook niet op prijs stellen dat een ex dit ondertussen heeft gedaan ik heb het ook zelf tegen mijn vriend verteld en dat is de meest logische manier je hebt ten slot een relatie met elkaar en wat verleden is is verleden en dan moet je kijken naar de toekomst het is nog altijd iemand zijn eigen beslissing om het te vertellen..

desenindra
Gelogd

Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid Drukte
Dimitri
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 04 Januari, 2009, 19:24:00 »

Helemaal mee eens,

Het is je ex en je ex lekker met rust laten en zelf verder gaan met je eigen leven,
Toch wil je haar helpen maar ze moet het zelf vertellen als zei er aan toe is.

Ik zou in ieder geval kwaad worden als mijn ex, het tegen mijn vriendin zou vertellen,
het is iets persoonlijks waar jij nu niks meer mee te maken hebt.

MAar je moet zelf weten,
ik geef alleen mijn mening
Gelogd
Denies
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 04 Maart, 2009, 20:42:30 »

Bedankt voor de reacties!

Ik heb me er uiteindelijk niet mee bemoeid en me erover heen gezet.
Ik had me er niet zo druk over moeten maken, het zijn mijn zaken ook eigenlijk niet.

Groetjes!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.156 seconden met 158 queries.