Bordie.nl
Nieuws: Welkom op Bordie.nl
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 23 April, 2024, 19:49:09


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: ik weet t niet meer  (gelezen 7081 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
lies
Gast
« Gepost op: 30 December, 2008, 11:38:50 »

Ik ben een jaar geleden gediagnogteerd met borderline, ik kan dr niet aan wennen. en als ik dit lees moet ik alleen maar huilen. het heeft eindelijk een naam gekregen maar het is zo moeilijk te accepteren. het liefst zou ik gewoon normaal zijn en zou ik willen dat ik mijn ouders niet zoveel pijn heb gedaan. mn hele jeugd heb ik alleen maar dwarsgelegen ik deed alles wat god verboden heeft heb in n jeugdgevangenis gezeten omdat ze me niet meer aankonden. het ging een tijdje heel goed met me. maar nu is alles terug: blowen, liegen ik ben weer helemaal hoe ik niet wil zijn. en ik weet ook niet wat ik eraan kan doen. ik zit nu in therapie op de viersprong een pscychotherapeutisch centrum. maar ik heb t idee dat alles alleen maar erger word. elke dag is een gevecht om niet de verkeerde keuzes te maken. en het word alleen maar moeilijker. ik hoop ik op een dag normaal kan functioneren. ik wil zo graag mn eigen bedrijf maar kan het niet een sopbrengen om naar school te gaan. omdat ik blowen en plezier hebben leuker vind
Gelogd
Goofy
*
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3228


kwam, zag, en logde in..


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 30 December, 2008, 20:57:05 »

Hoi Lies,

In Therapie moet je vaak door dipe dalen om de top te bereiken. Zorg dat je die dalen meemaakt en zet door! Therapie kan echt helpen!

Geef niet op, want het zou zonde zijn als je niet weet hoe je kan veranderen hierdoor, en hoe beter het leven kan worden als je de therapie afmaakt. En dat kan echt!

Groetjes Goofy
Gelogd

Het voordeel van hoogtevrees, is dat je net zoveel spanning en vertier haalt uit een keukentrapje, als anderen uit een hele dag Six Flags.
desenindra
*
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1136



« Antwoord #2 Gepost op: 03 Januari, 2009, 15:42:37 »

hoi lies,

ben het met goofy eens niet opgeven doorzetten en je zult achteraf trots op jezelf kunnen zijn
je moet jezelf ook de tijd geven er mee leren om te gaan en het te verwerken dat je borderline hebt maar vergeet nooit dat je lies bent en geen borderline dat is iets wat je hebt en geloof me je bent absoluut niet alleen

dikke knuff desenindra
Gelogd

Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid Drukte
Dimitri
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 04 Januari, 2009, 19:17:03 »

Heey Lies,

Je hebt ook een kutjeugd gehad maar ondanks dat weet je wel wat je wilt bereiken in je leven,
je wilt namelijk je eigen bedrijf ga daar dan ook voor.

Blowen is inderdaad relaxed heb ook 12 jaar geblowd en ben nu vier dagen gestopt,
maar merk nu al het verschil, ik ben nu ook weer begonnen met thuis te leren en wil in januari mijn diploma halen.

MEt blowen stel je alles uiit, probeer je rust te vinden in andere dingen zoals sport, relatie, vriendinnen.
Ga dingen ondernemen, maar zoek niet de verleiding op om je met vrienden te blowen en je te vervelen.

HEt is in ieder geval al goed dat je er over praat en je problemen van je afschrijft hier op het forum.
Je problemen met je ouders en de leugens dat komt allemaal goed,
want je ouders blijven je ouders en ze blijven van je houden, als je je zelf beter voelt moet je is met ze proberen te praten
want nu maak je ook druk daarover terwijl je ouders heus wel begrip zullen hebben omdat ze weten dat je het niet makkelijk hebt.

MAar je bent in ieder geval goed bezig,
en ga er mee door, probeer je dromen te verwezenlijken.
Ik heb zelf ook borderline en ik ben ook tegen medicijnen maar ik geloof ik mezelf, en heb de steun van goede vriendin
en goede vrienden die me proberen te helpen.

Doe geen gekke dingen en ga met je dingen door,
dan kom je er wel.

Groeten,

Dimitri
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.137 seconden met 115 queries.