Bordie.nl
Nieuws: Gebruikersovereenkomst herzien op 19-09-2009 m.b.t. de registratie.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 29 Maart, 2024, 15:58:20


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: welke medicijnen?  (gelezen 6891 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Loesje
Gast
« Gepost op: 30 December, 2008, 15:16:31 »

Hallo borderliners,
Ik zou heel graag willen weten bij welke medicijnen jullie het meeste baad hebben.
Heb in het verleden paroxetine gehad. Ging redelijk. Heb nu mirtazapine, maar heb zoveel last van woede en frustraties...Wie kan me helpen.
Gelogd
Goofy
*
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3228


kwam, zag, en logde in..


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 30 December, 2008, 21:00:12 »

Hoi Loesje,

Als eerste moet ik zeggen dat ik niet super veel verstand heb van medicijnen. Maar weet wel dat het iets persoonlijks is.

Iedereen reageert weer anders op bepaalde medicijnen. Seroxat is zo een mooi voorbeeld. Ik ken mensen die echt baat erbij hebben (gehad). Maar ken er ook die alleen maar verder de afgrond er door in gingen, en het juist een tegengestelde werking had.

Ik hoop dat er toch leden of gasten zijn die ervaring hebben met de medicijnen die je hebt (gehad) en kunnen vertellen over hun ervaring.

Groetjes Goofy
Gelogd

Het voordeel van hoogtevrees, is dat je net zoveel spanning en vertier haalt uit een keukentrapje, als anderen uit een hele dag Six Flags.
Ron....
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 28 Februari, 2009, 00:47:47 »

Hoi loesje.

Ga naar de huisarts en leg dit verhaal voor dat je beter gebaat was bij de paroxetine. Ik weet niet in welke dosis je dit in hebt genomen maar lijkt me beter dan wat je nu slikt.

Mvg Ron
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.13 seconden met 92 queries.