Bordie.nl
Nieuws: Op bordie.nl respecteren, accepteren en nemen we elkaar zoals we zijn.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 19 April, 2024, 16:33:21


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: mezelf ziek maken  (gelezen 9694 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cinderella
Gast
« Gepost op: 06 Januari, 2009, 17:42:47 »

hallo,

nou ik heb dus borderline, logisch anders zit ik hier niet. het ging het afgelopen jaar wel goed. geen rare dingen gedaan enzo. tot 3 weken geleden. nieuwe mensen onmoet, meteen mijn beste vrienden. heftige gevoelens. weer op stap, niet meer thuis komen, drank, drug alles erop en eraan natuurlijk. ik heb 1e kerstdag mijn 5 1/2 jarige relatie verbroken en meteen binnen een week op kamers gegaan ( we woonde samen) ik eet niet meer, drink veel alcohol, slaap niet, ga helemaal los. mijn gevoelens razen als een gek door mijn hoofd, het lijkt alsof ik buiten me lichaam sta en kijk waar ik mee bezig ben. ik heb mezelf weer gesneden. schreeuw van binnen om aandacht, om hulp, want het loopt weer uit de hand. nu ben ik gister flauw gevallen op een personeelsfeest. helemaal van de kaart door de drank. maar nu denk ik.. volgens mij doe ik het zelf. mijzelf ziek maken. door niet te eten en veel te drinken, rare medicijn combies te gebruiken, niet te slapen etc. herkent iemand dit. is dit om hulp roepen... wat ik voel ziet niemand, maar dit wel... ik voel me raar. ik heb me weer zo misdragen. ik haat mezelf echt. ik snap ook niet dat mensen me leuk vinden ofzo.. ik wil wegduiken, kop in het zand steken. vandaag wilde ik op het vliegtuig stappen en vertrekken, zomaar ergens heen, wegvluchten. gelukkig kwam me moeder me halen, want ze wilde me naar het ziekenhuis brengen. daar ben ik 2 jaar terug ook al beland. toen had ik mezelf ook ziek gemaakt. eigenlijk wil ik niet meer leven, maar toch ook wel, volop en intens, genieten, schreeuwen, alles gewoon... pfffffff me hoofd zit zo vol. ik word gek gewoon... dus vandaar even dit. wat moet ik nu?
Gelogd
Heftige windhoos
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 06 Januari, 2009, 17:58:57 »

Ik denk dat je jezelf inderdaad door verschillende combi's ziek maakt. Ergens in je zit iets wat niet meer wil. Maar gelukkig is er ook een deel dat juist wel wil.
Misschien helpt het door te relativeren dat je idd nieuwe mensen hebt leren kennen en die leken, zijn weer, helemaal je van het. Echter als het nieuwe eraf is en hun mindere kanten komen omhoog dan zijn het waarschijnlijk net zo grote eikels als de rest. De net beschreven reaktie zal je wel herkennen.
Mijn advies is dat je jezelf moet dwingen om jezelf rustig te houden.
 Dat is heel makkelijk gezegd. Maar juist als je wil leven moet je denken aan de dag van morgen en niet die van vandaag. Ook morgen wil je dat de zon schijnt.
Natuurlijk is het heerlijk en euforisch om supervet te gaan. Door te gaan tot het einde. Met evt sexuele uitspattingen er nog bovenop. Maar op het eind put dat je helemaal uit.
En dan ga je die romantische zonsondergang met elkaar op het zonnige eilandje mislopen.
En laten we eerlijk zijn. Je wil over de 60 worden en dan verliest euforie en supervet zijn glans. Dan wil je nogmaals die zonsondergang zien en terugdenken aan de mooie dingen van het leven. Ook die ene keer dat je supervet ging.

Mooi gesproken. Ik heb ff een helder moment. Maar dat ik het vooral zelf, in deze zware tijden, niet mag vergeten. ff duimen
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.119 seconden met 64 queries.