Bordie.nl
Nieuws: Kijk eens in de uitgebreide help van dit forum, hoe alles werkt
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 19 April, 2024, 23:59:59


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: dit ben ik!  (gelezen 4466 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
loraine
Gast
« Gepost op: 09 Juli, 2009, 13:45:34 »

Gister een opmerking gehad van mijn huidige partner. (sinds 4 maanden nu) Ik was moeilijk te peilen en de vraag was eigenlijk of er iets was. Natuurlijk roep je eerst: nee hoor!! Maar tien seconden later bedenk je; eigenlijk wel. Ik ben aan het hyperen oftewel ik ben te vrolijk en zit eigenlijk niet lekker in mijn vel.

Een jaar geleden belde mijn vader mij op; Lieverd, ik heb borderline en ik denk dat jij ook trekjes hebt. (leuk om te horen! maar ik gooide het ver weg! Ik?? Borderline?? ja daag!) Nu een jaartje verder ben ik het wel een beetje gaan geloven. Het zou in ieder geval verklaren waarom ik: Soms erg kan snauwen uit het niets, Me leeg voel, Heel erg kan hyperen, paniekaanvallen heb, me vastklem aan relaties, alleen wil zijn(en ook weer niet) en drukte niet aan kan.
Ik zou mezelf nooit iets aan kunnen doen, nee, daar ben ik teveel een doorzetter voor. Maar het is wel eens door mijn kop geschoten.

Mijn vorige vriendje heb ik 5 jaar gehad. Ging eigenlijk allemaal wel goed totdat ik verliefd werd op een ander. Deze ander kent borderline en kan ermee omgaan.
Maar nu gister; ik las op hyves een blog van mijn ex; als volgt:
Zoals jullie weten ben ik nu een tijdje vrijgezel, maar niet getreurd. Het is alsof een last van mijn schouders is gevallen. Enige troost: ik weet dat een ander nu die last draagt, al weet hij dat nu nog niet maar hij komt er wel achter.

Dit was natuurlijk erg pijnlijk om te lezen, dat ik als een last ervaren ben. ik snap het wel, ja, nu, nadat ik verhalen van partners heb gelezen.
het is ook niet makkelijk en nee ik ben niet de makkelijkste vrouw die er is, Maar ik ben wel puur, eerlijk, lief en sta open om te veranderen en ermee te leren omgaan.

een echt brandende vraag heb ik dus niet maar wilde gewoon even mijn verhaal kwijt. heel waarschijnlijk ga ik binnenkort naar de dokter en laat me doorsturen. Misschien kan een psycholoog me verder helpen ontwikkelen. wie weet. ik heb me ook aangemeld voor dit forum en ik zal jullie binnenkort vaker zien!

Groetjes

Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.119 seconden met 48 queries.