Bordie.nl
Nieuws: Op bordie.nl respecteren, accepteren en nemen we elkaar zoals we zijn.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 23 April, 2024, 14:15:00


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: Wil graag registreren maar dat lukt niet..  (gelezen 14041 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Chatske
Gast
« Gepost op: 15 Juli, 2009, 20:11:16 »

Ik wil me graag registreren maar dat lukt om een of andere reden niet (registratie mogelijkheid staat uitgeschakeld?)

De reden dat ik graag lid wil worden is omdat mijn peut denkt dat ik (naast Dis) borderline heb.
En, hoewel ik het het liefste zou ontkennen, vrees ik dat de diagnose straks wel helder is.

Omdat ik wel degelijk iets wil doen met de diagnose, wil ik graag lid worden van een lotgenoten forum.
Ik heb alle stukken doorgelezen die algemeen toegankelijk zijn en wil heel graag 'meer'.

Eventuele vragen zal ik beantwoorden...
groeten,
Chatske
(42 jarige vrouw, fulltime werkzaam, gescheiden met co ouderschap, 1 kind)

Gelogd
Goofy
*
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3228


kwam, zag, en logde in..


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Juli, 2009, 12:40:20 »

Hoi Chatske,

Door de vakantie periode staat de registratiemogelijkheid inderdaad uitgeschakeld zoals aangegeven. Na de zomervakantie (begin september) zal de registratie weer open gaan.

Groetjes Goof
Gelogd

Het voordeel van hoogtevrees, is dat je net zoveel spanning en vertier haalt uit een keukentrapje, als anderen uit een hele dag Six Flags.
chatske
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 08 Augustus, 2009, 19:38:55 »

Dank je, probeer ik het in September weer..
Gelogd
sab
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 11 September, 2009, 21:07:04 »

helaas is het al midden sept maar registreren staat nog steeds uit. Undecided
Gelogd
linda kinds-van dijke.
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 14 September, 2009, 18:50:58 »

ik probeer me te registreren,maar ik krijg nergens reactie en ik weet niet hoe 't verder moet.wil me graag registreren,maar lukt niet.heb zelf ook de diagnose borderline persoonlijkheidsstoornis+depressie.wil graag contact met lotgenoten.ik hoop dat u/jij mij kan vertellen hoe ik me moet inloggen+registreren.

groetjes,

linda kinds-van dijke.
Gelogd
vlindertje
*
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 6204


En ook nog eens V.I.P.


WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 15 September, 2009, 08:27:03 »

Hoi linda,

Ik heb even je bericht samengevoegd aan dit topic omdat het allemaal over hetzelfde heen gaat.

De bedoeling was om begin september weer open te gaan, vakanties die weer voorbij zijn, maar helaas door omstandigheden staat de registratie nog even uit.

Wij proberen op korte termijn de registraties weer open te kunnen zetten. Cheesy

Groetjes vlinder
Gelogd

Ik heb zoveel dat ik kwijt moet, en zo weinig wat ik zeggen kan...

Het voelt raar, dat het goed gaat, het maakt me verdrietig, maar we blijven positief. Cheesy

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Jedidja Summer
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 15 September, 2009, 10:11:41 »

Ik ook.
Gelogd
LINDA KINDS-VAN DIJKE.
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 15 September, 2009, 11:22:42 »

oke,maar is hij wel doorgekomen bij jullie?hoe moet ik me dan registreren?wat 1 mooi stukje tekst stond erbij.laat even weten wanneer en hoe ik me kan registreren.vind 't erg jammer dat 't nu nog niet kan.hoop snel 1 mailtje te krijgen wanneer en hoe ik me kan registreren.

groetjes,

linda kinds-van dijke.
Gelogd
vlindertje
*
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 6204


En ook nog eens V.I.P.


WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 16 September, 2009, 08:53:37 »

Hoi Linda,

Misschien heb ik niet goed uitgelegd wat er bedoelt wordt met registreren is niet mogelijk. Daarom een extra uitleg Cheesy

De registratie staat momenteel helaas nog uit. Dit houdt in dat niemand zich kan registereren en je dus ook niets verkeerds doet om het wel te proberen.
Door technische redenen, eerder genoemd omstandigheden wat hetzelfde in dit geval is kunnen wij de registratie niet aanzetten. Wij proberen dit probleem te verhelpen.

Zodra de registratie weer open is dan zullen we sowieso in het bezoekersgedeelte dit mededelen. En je kunt het ook zien als je op de registratieknop drukt dat je dan wel weer allemaal gegevens kan invullen, wat op dit moment nog niet mogelijk is.

Excuses voor het ongemak en hopelijk kun je wel het verhaal kwijt in het bezoekersgedeelte.

Groetjes vlindertje
Gelogd

Ik heb zoveel dat ik kwijt moet, en zo weinig wat ik zeggen kan...

Het voelt raar, dat het goed gaat, het maakt me verdrietig, maar we blijven positief. Cheesy

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
LINDA KINDS-VAN DIJKE.
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 16 September, 2009, 17:35:21 »

kun jij mij 1 mailtje sturen als ik me weer kan registreren.zolang ik niet kan registreren kijk ik niet elke dag op de site.dat heeft dan niet zoveel zin.kan toch niet op de pagina's komen die ik wil.hoop dat je 1 mailtje kan sturen wanneer ik me kan registren.
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.206 seconden met 250 queries.