Bordie.nl
Nieuws: Gebruikersovereenkomst herzien op 19-09-2009 m.b.t. de registratie.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 23 April, 2024, 10:44:33


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: Algemene vragen over borderline  (gelezen 17027 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
diana van den heuvel
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 22 Juni, 2009, 13:22:23 »

weten jullie een paar voor en nadelen over bordeline?
Gelogd
Kely
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 07 Juli, 2009, 22:08:24 »

Tja ik slaak een diepe zucht voor dat ik een antwoord kan geven.

Ik ben Kely!! gewoon Kely met mijn eigen karakter met mijn eigen vriend met mijn eigen leven. Ik ben niet Kely met Borderline of ........... vul zelf maar in.
We zijn allemaal mensen!!
Dat is 1

Punt 2
Wanneer ben je gezond? De een breekt een arm de ander krijgt kanker en ik heb borderline. Snappen jullie iedereen is anders! een bekend liedje bij ons op de kinderclub WE HEBBEN ALLEMAAL WAT WE ZIJN ALLEMAAL RAAR

Punt 3 Gaat borderline over
Dan pak ik weer de andere dingen erbij. op een foto blijf je altijd zien dat je bot gebroken is geweest maar vaak hebben mensen er geen of weinig last meer van.

zo kunnen mensen met kanker genenzen maar toch blijven de littekens. Als er borderline is is er borderline met de gevolgen met de littekens je weet dat ze er zitten maar het hoeft je niet te beperken. Ook kun je opnieuw je arm breken en kanker kan terug komen zo is het ook met borderline.

Verder positieve en negatieve dingen

Tja elk karakter heeft izjn eigen positieve nen negatieve dingen dat is bij borderline niet andrs. Zo brengt ook dit zijn eigen negatiev en positeive dingen mee

reageer maar
Kely
Gelogd
sam
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 17 Juli, 2009, 19:19:43 »

Ja ,...ik ben "genezen"verklaard. De symptonen( de bekende kenmerken), kunnen verdwijnen.
Ik heb de Linehan vaardigheidstraining gedaan, en nooit gedacht dat ik er zoveel aan zou hebben. Ik heb veel geleerd en pas vaardigheden die ik heb geleerd,automatisch toe. Dat is iets wat ik noooit had geloofd dat dat echt kon. maar dus wel!!
Ik zal met bepaalde situaties wel meer moeite hebben dan de "normale"doorsnee mensen,maar heb het onder controle en de typische kenmerken van Bordeline zijn verdwenen. Het kan echt!! Cheesy
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.1 seconden met 96 queries.