Iig sorry dat ik zo snel conclusies trok, snap het nu ook niet meer helemaal van mezelf. Ik denk dat ik een stukje van een situatie uit m'n eigen leven met een stukje uit deze situatie heb verward. Heb eens een pedofiele man ontmoet die mij steeds maar "knettergek" noemde, omdat ik, volgens hem net als zijn ex-vrouw, borderlinesymptomen heb en hij vond dat hem niks mankeerde, wat hij alleen maar baseerde op het feit dat hij nooit het lef had gehad om naar een psychiater te gaan (maar welke veertiger gaat er "zomaar" de hele tijd achter tienermeisjes aan zitten terwijl hem niks mankeert en gaat ook nog stalken als ze hem afwijzen-want op die leeftijd weet je toch nog niks, dus waar haal je het gore lef vandaan om hem af te wijzen.....
?) Hij noemde steeds voorbeelden over zijn ex-vrouw waarvan ik dacht: dat doen normale mensen ook... maar nee, alles aan haar was knettergek en kwam door haar borderline.
Het is niet alleen daardoor, maar ik ben daardoor wel feller geworden op mensen die "gekken" en "mensen" keihard van elkaar proberen te scheiden. Maar goed, dit verhaal leidt nergens heen, haal vooral de eerste zin eruit
En denk vooral niet dat ik je nu als een pedofiel zie.