Bordie.nl
Nieuws: Wij zijn op zoek naar nieuwe moderators. Lijkt het jouw wat om het team te komen versterken, klik hier
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 29 Maart, 2024, 00:04:25


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: Ik geef het op en kies voor mezelf.  (gelezen 5689 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Lies
Gast
« Gepost op: 19 Oktober, 2009, 14:27:32 »

Vanaf de geboorte was mijn dochter al anders..  Nooit blij..tevreden..kortom nooit het zonnetje in huis. Veel problemen met leeftijdsgenoten enz. Na jaren heen en weer tussen allerlei ggz's etc. is in 2006 bij haar borderline vastgesteld. Naast haar borderline is ze vaak ziek..haar lijf werkt niet mee. Ze is een tijd geleden geopereerd aan haar rug om een ernstige verkromming van haar wervelkolom te verhelpen. Ze is nu dus aan het revalideren. Maar misschien door haar borderline of ze is gewoon lui...of heeft geen levensmoed is het weer een strijd om haar uit bed te krijgen en haar te laten bewegen..lopen..zwemmen enz. Dat is met alles zo..haar hele leven lang.. ze wil niet uit bed..ze wil niks eigenlijk behalve uitgaan..msn-en. Ik heb zoveel tijd..moeite enz. in haar gestoken..maar ik geef het op. ze wordt over een paar maanden 18 en ik wil maar 1 ding...haar het huis uit hebben. Mijn leven is totaal in haar dienst komen te staan. Gaat het een paar dagen goed..is ze weer ziek. Ik woon alleen met haar en haar broertje(die al een tijdje bij zijn vader woont omdat hij alle ellende hier neit meer aankon.) Het klinkt zwak..maar ik ben er klaar mee. Wat ik ook doe (therapie zus..therapie zo...veranderen is er bij haar helaas niet bij.) Hoeveel ik ook van haar hou..ik ben altijd achter haar blijven staan...ik kies voor mezelf. Ik wordt 50 in 2010. Ik vind dat ik eindelijk ook eens recht heb op een eigen leven...werken(mijn baan heb ik ook verloren doordat ik met haar van dokter naar dokter en van therapie naar therapie ging) kortom...mensen zien..mensen spreken en niet de rest van mijn opofferen.
Misschien is er een soort woonvorm of zo waar mensen als zij begeleidt kunnen wonen..daarin ga ik me eens even verdiepen.
Gelogd
Maite
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 700


bordie


« Antwoord #1 Gepost op: 19 Oktober, 2009, 22:54:22 »

Je werk opgeven voor haar klinkt inderdaad wel heel heftig. Misschien heb je teveel gegeven inderdaad, te weinig grenzen gesteld en is dat uit de hand gelopen.
Houd er rekening mee dat als je haar ergens anders laat wonen, dat wel als een grote afwijzing kan voelen voor haar (en daarmee zeg ik niet dat je het niet moet doen).
Gelogd

As long as it's goodbye and knowing this is it, I have a little something to admit. It was nice fighting you, nice hating you, nice knowing I was aggravating you. Amazing but true, it was nice.
From now on I'll have no one to ruin my day.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.121 seconden met 73 queries.