Bordie.nl
Nieuws: Gebruikersovereenkomst herzien op 19-09-2009 m.b.t. de registratie.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 16 April, 2024, 22:28:36


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: mijn verhaal  (gelezen 6502 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
michèle
Gast
« Gepost op: 24 Oktober, 2009, 14:36:03 »

ik verneem hier op de site dat je zelf niet zo maar iemand de stempel 'borderline' kan geven
nou mijn partner zal nog liever doodvallen dan zich te laten onderzoeken door een psycholoog, psychiater, ... of zich laten behandelen
er is trouwens niets mis met hem !!
ooit heeft hij wel een online Bowlby test gedaan en waaruit bleek dat hij zeer ambivalent gehecht is (ikzelf ben eerder vermijdend gehecht)
voor alle duidelijkheid mijn parnter (56j) heeft eenmooie carrière opgebouwd, is zeer joviaal, heeft een leuk gevoel voor humor, is vriendelijk, zeer empathisch, helpt enorm veel in het huishouden, is werklustig,..  hij heeft zeer veel leuke kwaliteiten!
maar
hij heeft geen vrienden, geen contact met zijn familie en kinderen, drinkt alle dagen en heeft veel last van stemmingwisselingen
let wel, op café is hij een leuke en graag geziene gast!
in de 10 jaar dat we nu samen zijn, heb ik toch al het een en ander meegemaakt waardoor ik  sterke vermoedens heb dat hij ofwel borderliner is ofwel zeer dicht aanleunt bij de problematiek die een borderliner ervaart
ik denk niet dat ik ooit een periode langer dan een week heb gehad dat ik niet wordt uitgescholden voor hoer, slet, psychiatrisch gestoord, profiteur, ...
in het begin van onze relatie  zag hij  op tennistornooien de mannen aan mijn borsten zitten, of zag hij me tongen draaien aan de toog, ... als ik dit ontkende gooide hij me buiten om me dan enkele dagen later op te bellen met de melding dat ik het beste wat me ooit overkomen was zomaar weggooide
alle contacten met mijn toenmalige mannelijke vriendend moest ik verbreken
drie keer heeft hij me fysiek aangevallen:
- van eerste keer ben ik de omstandigheden vergeten
- mijn zoon was ondanks onze afspraak niet  komen opdagen en ik trok mijn partner  de gsm uit de handen  om te vermijden dat hij hem opbelde
en zou uitschelden, waarna hij me begon te schoppen
- we waren uit eten, later op de avond wou ik niet mee in de auto stappen omdat hij te veel gedronken had, hij reed door zonder mij, toen ik thuiskwam heeft hij me achternagezeten en riep dat hij me ging vermoorden, ik heb me toen opgesloten in de badkamer, ... koevoet, ...
de eerste twee keren was dit mijn schuld, want hij zat zo niet in mekaar, hij zou nooit vrouwen slaan, dus moest ik hem wel uitgedaagd hebben
de laatste keer heb ik een grens gesteld, mijn eerste, en sindsdien is het niet voorgevallen

alles wat hierna kwam is plots weggevallen!!! Lips Sealed
kan er iemand de site eens in orde brengen aub
zo ook mijn inlogaccount?
ik merk dat ik nog veel aan mezelf moet werken om beter om te gaan met ...
juist hierbij zoek ik hulp
groetjes
michèle
Gelogd
Maite
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 700


bordie


« Antwoord #1 Gepost op: 24 Oktober, 2009, 18:28:43 »

Als hij elke dag drinkt is hij in ieder geval een alcoholist, wat ook zijn stemmingswisselingen en ontremde woede zou kunnen verklaren. Daarnaast is hij behoorlijk paranoïde, als je het mij vraagt zeker zo erg dat het bij een persoonlijkheidsstoornis kan horen, of een soort delirische toestand (hallucineren door de drank). Zolang hij aan de drank is communiceer je met de alcohol en niet alleen maar met zijn persoonlijkheid. Ik denk dat de drank te ver in zijn leven verweven is om hem vrijwillig naar een afkick-afdeling te krijgen...
Ik vind het moeilijk om je te helpen, sorry.
Gelogd

As long as it's goodbye and knowing this is it, I have a little something to admit. It was nice fighting you, nice hating you, nice knowing I was aggravating you. Amazing but true, it was nice.
From now on I'll have no one to ruin my day.
Goofy
*
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3228


kwam, zag, en logde in..


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 25 Oktober, 2009, 00:28:11 »

Citaat
alles wat hierna kwam is plots weggevallen!!!
kan er iemand de site eens in orde brengen aub
zo ook mijn inlogaccount?

michèle

De site is prima op orde, technisch gezien werkt alles prima momenteel. Over je inloggegevens heb ik in een ander topic al aangegeven even te mailen. Zo kunnen we je beter helpen dan in dit gastenhoekje. Het mailadres vind je op de site.
Gelogd

Het voordeel van hoogtevrees, is dat je net zoveel spanning en vertier haalt uit een keukentrapje, als anderen uit een hele dag Six Flags.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.101 seconden met 101 queries.