Bordie.nl
Nieuws: Wij zijn op zoek naar nieuwe moderators. Lijkt het jouw wat om het team te komen versterken, klik hier
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 19 April, 2024, 00:35:22


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: borderline symptomen  (gelezen 7951 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Beate
Gast
« Gepost op: 25 November, 2009, 19:44:42 »

Hallo allemaal.

Ik heb misschien een vreemde vraag, maar ik hoop er wel antwoord op te krijgen.
Mijn stiefdochter heeft bordy symptomen, haar moeder heeft oa borderline. Dochterlief had medicatie, maar is hier gewoon mee gestopt. Nu komt mijn vraag, de laatste tijd komt ze regelmatig met verhalen als, ik ben gisteravond bijna gewurgd en heb daarom een paar uur in het ziekenhuis gezeten. Of ik ben zaterdagavond verkracht door 4 mannen. Nu is mijn man door de hele toestanden met zijn ex daar aan gewend, maar ik vind het moeilijk hiermee om te gaan. Want van die zgnd wurging was na twee dagen niks meer te zien, sterk he?? Zijn al deze verhalen in haar beleving waar of zijn het gewoon verzonnen verhaaltjes waarmee ze aandacht probeert te krijgen. Ik ben dus helemaal niet bekend met bordy, maar ik heb er steeds meer moeite mee, want je gelooft haar gewoon niks meer en dat vind ik zelf vreselijk.

Ze heeft ook geen werk niks en komt steeds weer met nieuwe verhalen over het cwi en waarom ze nog steeds geen uitkering heeft, dus over een korte tijd weer eens op straat komt te staan en dan hier weer aan komt kloppen. Maar wij kunnen haar niet meer helpen. Dat hebben we al te vaak gedaan. En voor ons houdt het eens op.


Groetjes
Gelogd
Doortje58
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 02 December, 2009, 21:56:18 »

Ik denk dat u , of haar vader, er goed aan doet om met haar naar de huisarts te gaan.

Dat ze hulp nodig heeft, dat is natuurlijk duidelijk.

Sterkte ermee. Smiley
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.081 seconden met 66 queries.