Bordie.nl
Nieuws: Welkom op Bordie.nl
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 18 April, 2024, 04:10:20


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: en nu hebben we ruzie  (gelezen 9481 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
loes
Gast
« Gepost op: 20 Augustus, 2009, 00:30:21 »

Mijn beste vriendin  heeft borderline, 5 jaar lang trokken we veel samen op. Ik heb volgens haar iets gezegd waardoor ze gekwetst was. Met het gevolg dat ze gewoon weg bleef, niets meer liet horen me ook niet vertelde waarom of dát er uberhaubt iets aan de hand was.
Ik heb de stap genomen voor contact maar daar was ze nog niet aan toe, ze vertelde me niet wát haar dwars zat, pas toen ik er zelf mee kwam beaamde ze het. Maar er over praten wou ze nog niet ik moest haar tijd geven die heeft ze nodig.

Maar ho eens even IK ben er toch ook nog, waarom wordt er met mijn gevoelens geen rekening gehouden,en moet ik wel rekening houden met haar onvermogen om het uit te praten, waarom moet ik me in allerlei bochten wringen om om te kunnen gaan met iemand met borderline. ik ben daar erg kwaad om geworden, vind het heel egoístisch en makkelijk om maar te zeggen : nu even niet zodra ik er klaar voor ben dan kom ik weer maar heb geen idee hoe lang dat gaat duren.
Sorry maar dat vind ik geen oplossing, heb al genoeg toegegeven in onze vriendschap. Heb zelf ook psychische problemen maar daar wordt géén rekening mee gehouden.
Toch zit ik er erg mee, we hebben elkaar nog wel gesproken maar toen kwamen er alleen maar leugens en loze belofte van haar kant, ik kan er niet meer mee omgaan. Maar weet ook dat ik door haar nu bij iedereen zwart gemaakt wordt, heb het zo vaak meegemaakt dat ze anderen waar ze heel goed contact mee had ineens de grond inboorde.En vreselijke verhalen over vertelde.
Sorry maar heb het even helemaal gehad met borderliners, heb veel begrip getoont maar nu is het echt op.
Gelogd
utrecht
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 15 December, 2009, 01:42:12 »

Ik weet precies wat je doormaakt ik het zelf ook meegemaakt

Sterkte
Gelogd
amsterdammertje
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 15 December, 2009, 09:12:10 »

Er zijn meerdere die het hebben meegemaakt ...ook ik.
Het is moeilijk om met een borderliner te leven maar niet alles borderliners zijn het zelfde dus over een kam scheren is wel heel erg negatief!
groet
Gelogd
utrecht
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 16 December, 2009, 15:40:48 »

Ben ik het mee eens je kan niet al de mensen met bordeline over een kam scheren. Ieder heeft zijn eigen ziektebeeld.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.102 seconden met 110 queries.