Bordie.nl
Nieuws: Op bordie.nl respecteren, accepteren en nemen we elkaar zoals we zijn.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 19 April, 2024, 17:22:15


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]   Omlaag
  Favorieten  |  Print  
Auteur Topic: boderline in toneelstuk  (gelezen 6415 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Annelies
Gast
« Gepost op: 18 April, 2008, 12:15:19 »

Lieve Allemaal

Ik moet mij voor een toneelstuk verdiepen in een persoon met boderline. Nu vindt ik dat heel moeilijk en zou graag wat meer informatie willen van mensen die het zelf hebben, dus niet de algemene informatie maar hoe het dus is om boderline te hebben en hoe een gemiddelde week of maand eruit ziet.

met virnedelijke groet Annelies
Gelogd
vlindertje
*
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 6204


En ook nog eens V.I.P.


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 18 April, 2008, 12:39:43 »

Hoi Annelies,

Dat lijkt me ook moeilijk om een toneelstuk te gaan uitvoeren, waarin borderline centraal staat.

Weet je wat het zo moeilijk maakt. Geen enkel persoon met borderline is hetzelfde. Sommige hebben totaal geen woedeaanvallen, maar andere juist weer wel. Hierdoor kom je al gauw op de algemene informatie terecht die ook zichtbaar is voor bezoekers om te lezen.

Hoe het dus is om borderline te hebben en hoe een gemiddelde week/maand eruit ziet, zal ook totaal verschillend zijn. De 1 kan fulltime werken, de ander werkt helemaal niet.

Misschien is het daarom een tip om wat specifieke vragen te formuleren, waar iedereen individueel antwoord op kan geven, waar je dan zelf weer verder mee zou kunnen.

Want heb je al een idee hoe je het toneel stuk vorm wil geven. Bedoel, met hoevele gaat het toneelstuk gespeeld worden. mag er wel of niet in gepraat worden. Gaat het om borderline uit te drukken in gebaren, of ga je een situatie nabootsen waarin iemand borderline heeft.

Allemaal vragen die bij mij naar voren komen. Vind het zeker een mooi idee en het lijkt me ook erg moeilijk. Zou je graag wat informatie willen geven, maar daarom toch eerst de vraag om wat specifieke vragen te stellen. Want het is zo verschillend van elkaar en zo breed, dat ik nu niet goed weet waar ik precies wat over zou kunnen vertellen. Cheesy

Misschien dat je hier wat mee kunt en heb je meer vragen e.d. stel gerust Cheesy

liefs vlinder
Gelogd

Ik heb zoveel dat ik kwijt moet, en zo weinig wat ik zeggen kan...

Het voelt raar, dat het goed gaat, het maakt me verdrietig, maar we blijven positief. Cheesy

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Favorieten  |  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(C)2003-2013, Bordie.nl All Rights Reserved.
Pagina opgebouwd in 0.106 seconden met 78 queries.